logo.JPGWat een mooie dag is het vandaag! Niets vermoedend liep iedereen vanochtend ons hoofdkantoor binnen, om begroet te worden met ballonnen en posters. Eerder dit jaar werd de T-Mobile website al door WUA! bekroond met de titel ‘Beste telecom website van 2012’. Vandaag werd bekend dat T-Mobile door Incompany is uitgeroepen tot ‘Beste werkgever van 2012’!

Waarom is T-Mobile de beste werkgever van het land? Simpel, omdat T-Mobile haar medewerkers niet ziet als radertjes in een machine. Met een open en informele cultuur is een hechte organisatie ontstaan waarin vertrouwen en deingang.JPG teamspirit centraal staan. En dit is nodig in een snel veranderlijke wereld als de onze. Maar centraal in onze dagelijkse werkzaamheden staan niet wij – de werknemers – maar jullie, onze klanten!

Alleen door het contact met jullie te versterken en te luisteren naar jullie feedback, kunnen wij onze diensten en service verbeteren. Afgelopen jaren heeft onze klantenservice steeds meer een vooraanstaande rol binnen de organisatie gekregen. Een mooi voorbeeld is onze digitale kaart die de sterkte van ons netwerk in Nederland weergeeft. Onze technische poster.JPGafdeling maakt deze kaart, terwijl bij de klantenservice de kaart wordt aangevuld met de meest recente klachtgegevens. We willen graag dé mobiele internetprovider van Nederland worden en deze tool geeft ons het inzicht waar we moeten investeren in zendmasten.

We merken dat onze klanttevredenheid steeds meer stijgt, maar het kan natuurlijk altijd beter. Met z’n allen – in de T-Mobile shops, aan de deur, in het callcenter en op het hoofdkantoor - gaan we ook komend jaar ons best doen, om jullie allemaal de T-Mobile ervaring te geven die jullie verdienen. Word vooral lid van ons forum, volg ons op twitter of ‘like’ onze facebook-pagina, want we luisteren echt naar jullie! Wil je ook bij de werkgever van het jaar komen werken? We hebben vacatures open staan!